fbpx

מעבירים את זה הלאה

הקורס שיעניק לך את הכלים להשפיע על אנשים

ולהניע אותם לפעולה למען הסביבה

כמה פעמים הרגשת חוסר אונים, ייאוש, שדיברת במשך שעה וכל מה שאמרת נכנס מאוזן אחת ויצא מהשנייה? שהצד השני לא משתכנע, אדיש, אגואיסט? איך הם לא רואים? איך הם לא מבינים שחייבים לפעול למען הסביבה?!

הקורס הזה מיועד לאנשי ונשות חינוך (מורות.ים, מדריכות.ים טיולים, רכזי.ות חינוך, יוצרים.ות ומפתחי.ות תוכן…) שהסביבה קרובה לליבם ורוצים להעביר את המסר הלאה, את האהבה לטבע, את חשיבות השמירה על הסביבה ולהניע לפעולה גם מי שעדיין לא מודעים ומגוייסים לדבר.

אחרי הקורס הזה

תחושת המשמעות וההשפעה תמלא אותך כי סוף סוף:

תצליח.י לעורר רגש ולהעביר את תחושת החשיבות של השמירה על הסביבה גם לקהל האדיש ביותר.

התוכן שלך ימשוך את הקהל, ירתק אותו ויהפוך אותו למשתתף פעיל וסקרן.

הדיבורים יהפכו למעשים והקהל שלך יתחיל לפעול למען הסביבה.

“הקורס מושקע עד הפרטים הכי קטנים, בעיצוב ובתוכן ניכרת השקעה ללא גבולות. השיעורים מקיפים, קלילים, נוגעים בנקודות המרכזיות ונותנים כלים לפעילות יומיומית לכל הרמות והשלבים.” שלי פולי זוס, מרצה ומנחה לקיימות אישית ועסקית

מה מחכה לך בקורס

9 שיעורי אודיו (שמע) ממוקדים ופרקטיים, מגובים במחקרים מתחומי החינוך הסביבתי, הפסיכולוגיה, הסוציולוגיה, השיווק והתקשורת, שמרכיבים מודל ברור ומסודר לבניית תוכן שמניע לפעולה למען הסביבה:

הגדרת מטרות ומסגור מסרים

הסיבות בגללן, למרות כל הפרסום והסיקור, רוב האוכלוסייה לא ממהרת לנקוט בהתנהגויות פרו-סביבתיות, מודל חמשת המרכיבים של מסר שמניע לפעולה, הגדרת המטרה ומסגור מסרים.

זיהוי הקהל והדרך לפנות אליו

על אלטרואיזם ואגואיזם, זיהוי הערכים והצרכים של האינדיבידואל בקהל ובניית המסר המדויק שיפנה אליו.

הנעה מתוך רגש

למה זה חשוב, הטעויות הנפוצות בפנייה הנפוצה לרגש במסרים סביבתיים, שלושת הדרכים להניע מתוך רגש בתוכן שלנו.

העברת ידע בצורה שתעורר סקרנות ורצון לפעול

המודל של פרוצ’סקה ועמיתיה.

יצירת תחושת מסוגלות

“עשה” ו”לא תעשה” במסרים סביבתיים ליצירת תחושת מסוגלות, משמעות ומוטיבציה לפעול למען הסביבה.

יצירת נורמה חברתית

תאוריית הנורמות החברתיות ואיך מיישמים אותה ומייצרים אקלים של תקווה ועשייה סביבתית למען העתיד.

תרגיל מסכם

איך מורידים את חומר הקורס לפרקטיקה ובונים את מערך התוכן/הפעילות הבא שלך.

שיעור בונוס: להשפיע על האנשים הקרובים ביותר.

8 תרגילים יישומיים.

חוברת עבודה עם הנקודות החשובות מתוך השיעורים והתרגילים שתהיה לך בשלוף לכתיבת מערך השיעור או התוכן הבא שלך.

“הקורס של אלכסנדרה מיוחד במינו וחשוב מאין כמותו. הנושא הסביבתי נוכח היום בכל מסגרת חינוכית כך שממש הכרחי שלצוות ההדרכה/הוראה יהיו הכלים להעביר את הידע בצורה טובה ונכונה. אלכסנדרה מסבירה את הנקודות המהותיות בהנגשת התחום הסביבתי בצורה מקצועית, מבוססת מדעית, נעימה ואיכותית. אני ממליצה בחום על הקורס לכל מי שעוסק היום בחינוך.” דותן שקד גלבנד, דוקטור לגיאולוגיה ובעלת חברת סדנאות לילדים ומבוגרים “סודות בסלעים”

כמה עולה הקורס?

במקום 850 ש”ח

רק 297 ש”ח

המחיר עולה בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

עם סיום תהליך ההרשמה ישלח אליך מייל עם פרטי ההתחברות לקורס, שיהיה זמין עבורך בשלמותו באופן מיידי ולתמיד. 

נעם לובטון

“אלכסנדרה היקרה, תודה גדולה על קורס פרקטי, חוויתי, קולע, ומעל הכל מקצועי ביותר. בתור מי שמתעסקת בכתיבת תוכן בנושא שלא קל לאנשים להחליק בגרון, למדתי הרבה על איך צרכנים חושבים ומה אפשר לעשות כדי להתאים את המסר שלי ליעדו. אהבתי מאוד את התרגילים תוך כדי שעזרו לי לעשות חשיבה על איפה זה פוגש את התוכן שלי – זה מאוד פרקטי והוריד את הקורס לקרקע. אחרי כל המהלך שעשיתי עם עצמי, בסוף היה לי ממש חשק לשבת ולחשוב על כל מיני רעיונות לתוכן.” נעם לובטון, המשרד להגנת הסביבה, יוצרת תוכן וחוקרת בגדי יד שנייה בישראל

נעים להכיר, אני אלכסנדרה שלומי.

בוגרת תואר ראשון במדעי הים והסביבה הימית ותואר שני בהצטיינות במנהיגות ומדיניות בחינוך, יוצרת ומפתחת תוכן.

את התואר הראשון סיימתי עם ההבנה שיש המון חוקרים שעושים עבודה נפלאה וחשובה מאין כמוה, אבל אין מי שמודע, מעוניין ופועל בכדי ליישם את מסקנות המחקרים שלהם. למרות הפרסום והסיקור התקשורתי של השפעות שינויי האקלים והפסולת שנערמת, חלק גדול מהאוכלוסייה נותר מהסס לאמץ התנהגויות פרו-סביבתיות. זאת בעוד שלאדם הפרטי חשיבות גדולה מאוד בשינוי הסביבתי המדיני והגלובלי, שבא לידי ביטוי בכוחו כאזרח שמפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות בזמן בחירות ובשגרה וכצרכן שמצביע בארנק.

ההבנה הזו הובילה אותי לעולם החינוך הבלתי פורמלי והחינוך הסביבתי ולמחקר עצמאי של מסרים שמדברים אל ה”לא משוכנעים” ומניעים לפעולה למען הסביבה.

לאחר קרוב לעשור של עבודה חינוכית בגופים סביבתיים ובלתי פורמליים, העברת הרצאות, סיורים וסדנאות למגוון קהלים, ויצירת תוכן דיגיטלי בנושאי טבע ולייפסטייל אקולוגי – יצאתי לעולם עם המסר האישי והייחודי שלי והכלים שרכשתי ופיתחתי להעברת מסר השמירה על הסביבה הלאה.

אולי רצית לשאול...

“כמה זמן ידרוש ממני הקורס? אין לי הרבה זמן פנוי.”

ברור לי לגמרי שהזמן שלך יקר ולכן כדי לא לבזבז אותו דאגתי להגיש לך את כל תוכן הקורס בצורה ממוקדת וקצרה בשמונה שיעורי אאודיו קצרים להם ניתן להאזין בכל מקום ובכל זמן, מהמחשב או מהטלפון הנייד. ההמלצה שלי היא לפנות בין חצי שעה לשעה לכל שיעור לצורך האזנה ובעיקר תרגול ויישום התוכן שנלמד בשיעור.

“האם אוכל לחזור לקורס בעתיד?”

כמובן. מרגע ההרשמה, הקורס פתוח וזמין עבורך לתמיד. יותר מזה, כדי שחומר הקורס יהיה זמין ונגיש עבורך בזמן הכנת תוכן/מערך שיעור ללא צורך להאזין לו מחדש – ריכזתי לך את הנקודות החשובות ביותר בחוברת העבודה, יחד עם התרגילים.

“האם יהיה לי ליווי ומענה במהלך הקורס?”

לאורך כל הקורס וגם אחריו אני זמינה עבורך לכל שיתוף ושאלה באמצעות הטופס בעמוד הקורס.

“המקצוע שלי לא מופיע ברשימה שהצגת. האם הקורס מתאים לי?”

הקורס מתאים לכל מי שרוצה להעביר את מסר השמירה על הסביבה הלאה, להשפיע על אנשים ולגייס אותם לפעולה אקטיבית למען הסביבה והעתיד שלנו. בין אם המסר שלך מועבר כמערך שיעור או הרצאה, כשיחה או כפעילות בלתי פורמלית, כתוכן כתוב, וידאו או תמונה – הכלים שנלמד בקורס יהיו פרקטיים עבורך.

וכמובן, אני זמינה לכל התייעצות.

“מאוד נהנתי לעשות את הקורס של אלכסנדרה – הוא קצר וקולע עם הדרכה ברורה וממוקדת, וחוברת עבודה שעזרה לי לגבש תוכנית עבודה בכל הקשור לפעילות הסביבתית שלי.” רעות אלון, כתבת הבית ב”זווית, סוכנות ידיעות למדע וסביבה”, מאיירת ויוצרת תוכן

רוצה שניפגש כל חודש בתיבת המייל שלך?

סיורים

אוהבים את הים? סקרנים לגלות עוד על החופים בישראל, מאפייניהם הייחודיים ובעלי החיים ששוכנים בהם, ממש מתחת לאף שלנו?
הסיורים שלי במיוחד בשבילכם!

סיור חווייתי באורך כשעה וחצי.
הסיורים מתקיימים בשלושה חופים:
גן לאומי חוף השרון (געש)
בלו ביי נתניה
שדות-ים

עלות למשתתף: 110 ש”ח
*קיום הסיור מותנה בהרשמה של 6 אנשים לפחות ולכל היותר 15 איש.

לפרטים והרשמה מלאו את הטופס בהמשך העמוד.

דילוג לתוכן